روایت‌پژوهی موقعیت عاطفی و آموزشی مدرسة شهید هندویان ناحیة (4) استان قم
کد مقاله : 1155-NCEA2-FULL
نویسندگان
معصومه عامری *، زینب زنده گانی جهرمی
دانشگاه فرهنگیان
چکیده مقاله
در روایت‌پژوهی حاضر، دو بُعد عاطفی و آموزشی مدرسة شهید هندویان استان قم در نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1403 مورد بررسی قرار گرفته است؛ همچنین هر موقعیت علاوه بر توصیف، با روش مشاهدة تأملی و در قالب روایی استنباط، بازنگری، مسئله‌یابی و کدگذاری شده است. هدف از انجام این پژوهش این است که به درک بهتری از موقعیت عاطفی و آموزشی و فرایند یاددهی- یادگیری مدرسه و موضوعات مرتبط با آن دست یابیم و بتوانیم در آینده به ‌صورت عملی، عملکرد شایسته و مناسبی در مدرسه داشته باشیم. در کارورزی (1)، از فضای عاطفی و روابط بین اعضا و همچنین موقعیت آموزشی و مباحث پیرامون آن و شرایط مطلوب و استاندارد های آن آگاه می‌ شویم. همچنین به این مهم دست می‌یابیم که در فرایند آموزشی مدرسه، شرایط عاطفی و تربیتی نیز بسیار تأثیر گذار است و لذا همة این‌ها باید به نحو مطلوب و شایسته مورد توجه قرار گیرند.
کلیدواژه ها
روایت پژوهی، مدرسه، موقعیت عاطفی، موقعیت آموزشی.
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر