روایت‌پژوهی موقعیت عاطفی و آموزشی مدرسة علی بن موسی الرضا (ع) ناحیة 4 استان قم
کد مقاله : 1171-NCEA2-FULL
نویسندگان
معصومه عامری *، فائزه گراوند
دانشگاه فرهنگیان
چکیده مقاله
جمع آوری اطلاعات جامع از رویدادها و موقعیت‌های آموزشی و عاطفی مدرسه و کلاس درس و تفسیر و تبیین آنها باعث کسب مهارت‌ها و تجارب ارزشمند معلمی می‌گردد. هدف از روایت‌پژوهی حاضر، مشاهدة تأملی و دقیق مسائل عاطفی و آموزشی مدرسة علی بن موسی الرضا (ع) استان قم در نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1403 است. همچنین در این پژوهش در قالب روایی به تحلیل و تفسیر ابعاد آموزشی و عاطفی در سطح مدرسه و کلاس درس و ارائة راه حل‌ها و پیشنهادات براساس شواهد علنی به منظور بهبود وضعیت موجود و تأثیرگذاری راهکارهای ارائه شده، پرداخته شده است. برای جمع آوری اطلاعات و تفسیر و تبیین آنها از روش‌های مشاهدة تأملی، مصاحبه، چک لیست و مطالعة منابع علمی مرتبط استفاده گردیده است. در این گزارش اطلاعات جمع آوری شده از موقعیت‌های آموزشی و روابط عاطفی در سطح مدرسه و کلاس درس به صورت نظام‌مند توصیف شده و مورد استنباط، ارزیابی، مسأله‌یابی و کدگذاری قرار گرفته است.
کلیدواژه ها
روایت‌پژوهی، مدرسه، موقعیت عاطفی، موقعیت آموزشی.
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر